Förra säsongen (7) !

Om du har problem med att utmana eller att bli utmanad.

Moderator: dguldstrand

hallongirl

Förra säsongen (7) !

Inlägg av hallongirl » 06 apr 2012, 02:50

Hej, förra säsongen skulle jag spela mot bland annat DavidMSR samt Kenta. Ingen av dom svarade och dom tar heller inte spelat mot några andra. Jag rapporterade som jag skulle och fick veta att poäng och sånt automatiskt reglerad när säsongen slutar. Men när jag nu har inne o tittade så hade jag fortfar ande inte fått poäng på dom matcherna. Vore gulligt om ni kunde kolla upp det. Det var alltså säsong 7. Glad påsk och tack för hjälpen! Kram :( ;) ;)

mgh78
Site Admin

Re: Förra säsongen (7) !

Inlägg av mgh78 » 06 apr 2012, 08:51

hallongirl skrev:Hej, förra säsongen skulle jag spela mot bland annat DavidMSR samt Kenta. Ingen av dom svarade och dom tar heller inte spelat mot några andra. Jag rapporterade som jag skulle och fick veta att poäng och sånt automatiskt reglerad när säsongen slutar. Men när jag nu har inne o tittade så hade jag fortfar ande inte fått poäng på dom matcherna. Vore gulligt om ni kunde kolla upp det. Det var alltså säsong 7. Glad påsk och tack för hjälpen! Kram :( ;) ;)
Jo då, du har fått poäng för dom. Du vann två ordinarie matcher och dessa båda på WO. Det blir 8 poäng som du har i serien säsong 7.

hallongirl

Re: Förra säsongen (7) !

Inlägg av hallongirl » 06 apr 2012, 17:45

Ok, då tackar jag för det. Kram :)

Skriv svar